Auditor Kvality
Máte podozrenie, že niečo nie je tak, ako by ste si predstavovali, nie ste si istý?
Či potrebujete profesionálnu pomoc? Alebo sa chcete ako montážna firma posunúť ďalej, ale neviete ako?
Ste na správnom mieste!
Využite naše dlhoročné skúsenosti v oblasti zabezpečovania domov, či bytov a nechajte si odborne overiť, či je všetko správne namontované a dodané.
Ponúkame 100% nestranné posúdenie kvality montáži, či výrobku.
Audity pre firmy, podnikateľov a zákazníkov.
Ponúkame 100% nestranné posúdenie kvality montáži, či výrobku. Skúsenosti z praxe od roku 2002.
Pre zákazníka, konečného spotrebiteľa:
Namontovala Vám firma dvere či okná a po montáži ste zostali sklamaný, no nie ste si istý, alebo neviete ako na to?
Nechajte si odborne skontrolovať Vaše nové dvere a okná . Ak si nie ste istý, neváhajte a využite našu 100% nestrannú kontrolu kvality dodanej služby ,či výrobku. Našim cieľom nie je očierňovanie dodávateľa, či montážnika , ale hľadanie správnych a optimálnych riešení zo zameraním obojstrannej spokojnosti a napredovania.
,,Letia,, Vám dvere, alebo okno, zle sa Vám zatvárajú? Alebo sa Vám len niečo nezdá, ale sami neviete čo. Odpovedí je veľa, ale ktorá je správna?
Alebo len máte staršie dvere ,či okná a nie ste si istý, či sa to dá ešte opraviť, alebo už nie?
Pre firmy a podnikateľov:
Objektívnu inštruktáž montáže s vylepšovaním postupu služby a odstraňovaním nedostatkov ako je napríklad dožadovaná kvalita použitých spojovacích materiálov, správnosť vedenia montážneho postupu, komunikácia so zákazníkom, spôsoby pri reklamácii zákazníkom a pozitívne smerovanie k spokojnosti zákazníka a vedenie firmy cestou úspechu cez spokojnosť zákazníka.
Objektívne a nestranné posúdenie reklamácie s cieľom všestrannej spokojnosti pri dodržiavaní základných pravidiel manažmentu a objektivity.
Odstranovanie výrobných nedostatkov a podávanie zlepšovacích návrhov pre Vašich vývojárov.
Ponuka audit pre firmy
Ponúkame 100% nestranné posúdenie kvality montáži a zariadenie komunikačných služieb. Skúsenosti z praxe od roku 2002.
Audit na montáži:
Audit priamo na montáži: zisťovanie nedostatkov priamo v akcii, usmerňovanie montérov, odstraňovanie nedostatkov montážneho procesu, kontrola používania správnych materiálov, náradia a správnych metód. Zvyšovanie profesionality montážnych partií. Prípadné sledovanie a porovnávanie postupov a posúvanie do všeobecného vzdelávania montérov. Komplexné školenie montérov a utužovanie pracovných vzťahov do tímovej spolupráce, hlavný zámer je akceptovanie zodpovednosti tvorby diela../ celoplošným problémom montáží je: ,,to je jedno, to ma nezaujíma, to nie je dobre a ani nebude atď…
Problémom je ale časté neskoré reakcie na názory montérov zo strany firmy/ častokrát aj dobré..
Priama komunikácia s výrobou vo smere napredovania:
Čerpanie s auditu montáži a priama komunikácia s výrobou a rýchlejšia implementácia zlepšovacích návrhov do praxe. Zvyšovanie efektu a úspory materiálu.
Inovácie výroby zamerané na stavebné zákazky a vývoj stabilného stavebného profilu so zameraním na zjednodušenie a z efektívnenie stavebnej montáži.
Vývoj profilu pre zákazníka, ktorí si nepraje, alebo situácia neumožňuje kompletnú výmenu. / toto je celoplošná absencia trhu/
Komunikácia so zákazníkom:
Aj nespokojný zákazník je zákazník a ak sa o neho nepostaráme mi, tak to spraví niekto za nás. Jeden nespokojný zákazník je silnejší ako 10 spokojných zákazníkov. Komunikácia a extra starostlivosť o nespokojného zákazníka/ nespokojný zákazník nemôže byť…/ Priama konfrontácia nespokojnosti zákazníka a optimálne riešenie problému. /Medzi hlavné problémy patria aj neobjektívne posúdenie kvality montáži samého seba…/ Chybné jednanie montéra pri zvýšenej ,,agresivite ,, zákazníka. Teda zameranie sa na spokojnosť zákazníka počas riešenia reklamácie. Skrátiť reklamačný čas po nahlásení… / v čase nespokojnosti zákazníka a čakanie na odstránenie vady je zákazník náš ,, nepriateľ,,
Úspora:
Hľadanie spôsobov vedúcich všeobecne k úspore funkčnosti, bez straty , alebo teda s cieľom zvyšovania kvality./ efektívnosť práce, správne materiály, zjednodušenie procesov, automatizovanie. Zásah sa dá preplatiť v poisťovni.
Audity na montáži, komunikácia a úspora.
Ponúkame 100% nestranné posúdenie kvality montáži a zariadenie komunikačných služieb. Kľúčová služba Nové Zámky.